Hold dig i form med styrketræning

GIF tilbyder mange spændende hold som alle har fokus på at gøre kroppen stærk og få udfordret både musklerne men også kredsløbet. Vores hold har forskellig fokus, samt målgruppe, så der findes noget for enhver smag. Nedenunder ses en kort beskrivelse af de enkelte hold, for mere information klik videre ind på holdet. 

  • Bevæg dig/bevar dig (kun for kvinder); hele kroppen arbejdes igennem og du bliver udfordret på kondition, styrke, balance, bevægelig og koordination. Der benyttes bolde, vægte, samt traditionelle håndredskaber. Læs mere HER 
  • Bevæg dig/bevar dig 60+; hele kroppen arbejdes igennem og du bliver udfordret på kondition, styrke, balance, bevægelig og koordination. Der benyttes bolde, vægte, samt traditionelle håndredskaber. Læs mere HER
  • Idræt på tværs - vedligeholdet 60+;  fokus på 

    koordination, styrke og bevægelighed. ALLE kan være med og socialt samvær spiller en vigtig rolle. 

    Læs mere HER
  • Flad Mave- Stærk Ryg; Særligt fokus på at få en stærk ryg og flad mave, gennem målrettet styrke øvelser.Der benyttes håndvægte, elastikker og bold. Læs mere HER

  • Herremotion (kun for mænd); hele kroppen trænes igennem og pulsen kommer op, vha. diverse styrke- og puls-øvelser. Der er mulighed for at spille basketbold. Læs mere HER 
  • Knogletræning 1 gang ugentligt - eller 2 gange ugentlig; for dig som ønsker at få trænet hele kroppen igennem på en sjov og varierende måde. Træningen er for alle niveauer, da øvelserne tilpasses den enkelte. Læs mere HER